Ekibimiz

Op. Dr. Mahmut DOĞAN

Dr. Mahmut Doğan 16.08.1983   yılında Almanya’da  doğdu. 2001 yılında ilköğretim ve lise tahsilini Denizli’de tamamladıktan sonra  aynı yıl İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesinde  tıp eğitimine başladı. Altı yıllık tıp eğitimini bitirdikten sonra 2008-2013 yılları arası Genel Cerrahi İhtisasını yapacağı İstanbul Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesine başladı. Ağrı  Devlet Hastanesinde mecburi hizmetini tamamladıktan sonra  2013 yılında tekrar İstanbul’a yerleşti . Evli ve 1 çocuk babası olan Dr. Mahmut Doğan   İngilizce ve Almanca  bilmektedir.

Dyt Gözde Uçak

Diyetisyen Gözde Uçak, 14.04.1997 tarihinde İstanbul'da doğmuştur.
2015 yılında kazanmış olduğu Okan Üniversitesi, Beslenme ve Diyetetik (ingilizce) bölümünü başarı ile tamamlayarak mezun olmuştur. Lisans eğitimi sırasında birçok kurs, kongre ve sempozyumlara katılım göstererek sertifikalar ve
katılım belgeleri almıştır. Bariatrik Cerrahi Diyetisyenliği Eğitimlerini başarı ile tamamlayıp kendi alanında uzman eğitmen ve doktorlardan sertifikalar almış, Lisans Tezini de Bariatrik Cerrahi alanında yapmıştır.
Tüm güncel yaklaşımları yakından takip etmektedir. Birçok sitede makale ve tarif yazarlığı yapmıştır. Lisans dönemi boyunca gönüllü ve zorunlu olarak çeşitli hastane ve kurumlarda yaptığı stajlar ile teorik bilgilerini pratik ile buluşturma imkanı bulan Gözde Uçak farklı hastalık ve vakalarda uygun beslenme tedavilerini tecrübe etmiştir. Şu anda Op. Dr. Mahmut Doğan Obezite ve Metabolik Cerrahi Kliniğinde Bariatrik Diyetisyen olarak çalışmaktadır.

Pakize Şenci

Klinik asistanı